You need it      

Etusivu

 Yritys
 Tuotteet
▼  Asiakaspalvelu
 Yhteystiedot
KULJETUSVAURIOT

Tavaran vastaanoton yhteydessä esiintyvästä puutteesta, viasta tai kuljetusvauriosta on välittömästi ja viimeistään seitsemän päivän kuluessa ilmoitettava tavarantoimittajalle. Tapauskohtaisen toimintaohjeen saamiseksi ota yhteyttä asiakasneuvontaamme. Jos toimitetuissa tavaroissa näkyvät kuljetusvaurion jäljet, on siitä laitettava merkintä kuljetusliikkeen rahtikirjaan vastaanottajan kuittausta tehtäessä. Mikäli rahtikirjasta puuttuu merkintä kuljetusvauriosta, emme ole velvoitettuja selvittämään asiaa kuljetusliikkeen kanssa. 

Veloitamme tavallisesti asiakkailtamme 0,5 % kuljetusvakuutuksen laskun loppusummasta. Emme vastaa kuljetuksen aikana tapahtuneista vaurioista, jos tuotetta ei ole vakuutettu kuljetusvaurion varalta asiakkaan pyynnöstä tai jos asiakas on itse järjestänyt sen toimituksen paikoilleen. 

Jos vakuutetussa kuljetuksessa tapahtuu vaurio ja olet laittanut jo asianmukaisen merkin rahtikirjaan, toimi seuraavasti:

  • Ota pakkaus pois ja tarkista koneen vauriot
  • Ota mahdollisuutesi mukaan kuvat vauriosta
  • Täytä kuljetusvauriolomake huolellisesti ja lähetä se kuvien ja rahtikirjan kopion kanssa faksilla numeroon 05 340 0605 tai sähköpostitse osoitteeseen myynti@unitscandinavia.fi
  • Säilytä vaurioitunut kone sekä pakkaus, kunnes saat päätöksen. Kuljetusliike saattaa tulla tarkistamaan ja hakemaan koneen itselleen.

Kuljetusvauriolomakkeen perusteella otamme yhteyttä kuljetusliikkeeseen ja selvitämme asian heidän kanssaan.

Jos kuljetusvakuutuksia ei ole, asia tulee hoitaa suoraan rahdin kuljettajan kanssa heidän ohjeiden mukaisesti. 

©UNIT Kodinkoneet │Sivukartta│ Heikinkatu 7, 48100 KOTKA